onsdag 12 oktober 2016

"Medium på Gotland" forsätter.

Mötet igår tog mig vidare i min resa.

Inte allt för ofta, men ibland, händer det som hände igår.
Vi var fem stycken runt bordet och själen jag får kontakt med har ingen självklar anknytning med någon runt bordet. Att själen vill få fram något är tydligt men om jag inte har rätt person här kan jag inte alltid framföra deras önskan.

Jag såg en speciell strand, placerad i ett land dit många reser. Solnedgången gick i många röda toner och det blev ett lugn hos denne själ. Plötsligt får vi fler själar som är kopplade till detta land och som också behöver gå över.

Hur det hela slutade låter jag vara lite osagt eftersom jag jobbar under tystnadsplikt. Och även om man bokar egen tid och vill få kontakt med någon speciell själ så finns det inga garantier.
Jag kan dock berätta att själarna är nöjda och jag kan inte säga det tillräckligt ofta men....

...jag älskat mitt jobb!

Resan rullar vidare och har du en samlingsplats du vill ha besök på eller vill boka egen tid så är du välkommen att höra av dig.

Ta hand om er!
/ Linda

www.lindaobergmedium.com
info@lindaobergmedium.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar