lördag 10 juni 2017

Laddstation a la Atlantis-liv

Jag har aldrig haft en plats utomhus vid min bostad som betytt allt sedan jag blev vuxen. Som barn var det på den mittersta gungan på mormors gamla gungställning, precis där den gamla brunnen låg. En sådan brunn man handpumpade upp vattnet till. Jag älskade det vattnet enormt. Det var sådan healing för själen. Balsam för kroppen och mentalt var jag fri - där och då.
Nu har jag äntligen en sådan plats igen.
Dessutom har jag idag mer förståelse för varför vissa brunnen drar i min uppmärksamhet mer än andra. För har man arbetat med healing vid en brunn i flera liv är det givet att detta skulle få bli stort i detta liv.
Idag har jag gjort klart min Atlantis-brunn här hemma och det är en plats för ro, reflektion, Healing, återhämtning och glädje.
Jag känner tacksamhet för att vår boplats hade dessa stenar och att vi fått vända om vårt liv till det bättre just här, just i denna tid. Dessutom, på tal om brunnar, inser jag precis att vår boplats för 100 år sedan hade tre brunnar i just denna trädgård.
Ganska häftigt.
Så vad har du för laddstation hemma? Vad betyder den gör dig och på vilket sätt är den din laddning? Kan du enkelt upprätthålla en ny lika givande om du flyttar?
Ta hand om dig!
Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium,
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach
Tel: +46 (0)73  716 21 26
info@lindaoberg.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar