fredag 2 juni 2017

Ett budskap till dig, från andra sidan.


Nu är det dags igen! Unik chans till alla!

Om du vill få ett budskap från andra sidan ska du ta chansen.
Jag kommer att på intuition välja de som behöver det mest och jag vill inte veta en massa om er innan.
 
Ditt budskap kommer att bli publicerat på min blogg och delas inom sociala medier så känner du att det inte skulle passa alla att läsa bör du avstå.

För att delta ska du;
1. Gilla min Facebook-sida; https://www.facebook.com/lindaobergmedium/
2. Skriva ditt namn och maila till info@lindaobergmedium.com och MÄRK ditt mail med budskap.

Om du delar inlägget blir det fler som kan delta och det gör att jag även kommer hjälpa flera. Så dela, dela dela.

Under helgen kommer jag att välja de som enligt andra sidan behöver budskapet bäst, dock utan att se era namn, och skriva era budskap i bloggen.

Bilden är lånad härifrån; 
https://www.google.se/search?q=yoga&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwifgf-l2J7UAhWBEiwKHUnPCggQ_AUIBigB&biw=1600&bih=744#q=budskap+fr%C3%A5n+andra+sidan&tbm=isch&tbs=rimg:CdGLGXrrsrXXIjjRe77SBtByoqnKTGQyeRGCAEa2rvAJb8bGw-PHeph7Dm2zz63yUXYw-QHeJYH1ck7Dt7GfO8_1SWyoSCdF7vtIG0HKiEcWxyhEipmyyKhIJqcpMZDJ5EYIRvByzFp_1BxmIqEgkARrau8AlvxhGbue4Zh3lP1yoSCcbD48d6mHsOEZReSUpLdurEKhIJbbPPrfJRdjARIIyHtc2zrkcqEgn5Ad4lgfVyThGU70exq2sLGCoSCcO3sZ87z9JbEUiVk8KvQDs1&imgrc=LquYgwMQpjQSDM:&spf=1496390316077

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar