onsdag 21 juni 2017

En påhälsning från andevärlden efter kvällens arbete.




Samtalet avslutas och jag tänker att jag har jobbat klar. Men icke. Ibland är det som om någon annan rör mina armar och händer. Plötsligt sitter jag med ett kort i handen och vet precis. Jag måste skriva. Nu kommer det budskap. Mera budskap än vad kunden fick. Detta är till mig.

Melchizedek – Så heter denne ”Ascended master” och han är som en enorm Gandalf i vitt skägg, vita kläder och ett starkt vitt ljus bakifrån. Han är mäktig på ett lugnt sätt. Han rör inte på munnen utan i min inre syn är det som om hans röst hörs medan han visar med händer och symboler vad han vill berätta. Ikväll handlar det om min egna resa. Min utveckling och vart jag ställt mitt sikte just nu. Vad är det jag drömmer om i framtiden?

Det, vad jag drömmmer om i framtiden, kom delvis som en synkroniserad information i kund-samtalet. Det kändes så tydligt och jag förstod det direkt. Jag ska inte sluta drömma om vart vi lever i framtiden. Den vägen känns lång och overklig men är faktiskt möjlig. Utan tvekan.

Direkt efter det inser jag att det handlar om mer än min framtida utveckling och det jag vill lära mig mera om. För lära mig mera är ett måste. Jag anser att vi aldrig blir fullärda och med intution funkar det så att ju mer vi öppnar upp och lär oss desto starkare växer den. Mänskligheten behöver lära mer om intuition för det är en del av oss människor. Alla har det och alla kan jobba för att utveckla den mera.

Just denna kväll blir det två A4-sidor med korta meningar och förslag  som kommer till mig. Hur jag kan sammankoppla mina erfarenheter och vad jag kan göra för en bra turordning i det jag är mer nyfiken på. Det är ju bara att känna tacksamhet och glädje. Det är en gåva från andra sidan.


Vidare har jag tre själar bredvid mig. Jag ser en plats, med ett mäktigt hus och en brunn. Stället har så mycket mer och har varit en del av min uppväxt. Huset är inte det jag bodde i men jag har alltid känt en dragning dit. Huset har jag gett healing, hjälpt, hatat, känt kärlek till och hela jag fylls med minnen och dofter därifrån. Jag har sänt det så mycket healing både som 10-12åring och även vid 18 års ålder. Senast förra året var jag medialt tillbaka och ”jobbade” för att stället skulle fortsätta åt ett ljust håll. Det är ganska häftigt hur det kan jobba på och återkomma. Vissa platser är självklart intressanta medan andra har så otroligt speciell energi.

Tänker på ett par som sökt ett ställe länge och nu när de plötsligt fått ändra sin målbild för att hitta rätt så ser jag att det är ju stället jag sett hela tiden. Men inte ens jag var menad att veta alla detaljer och kunna peka ut det direkt. Då hade jag inte kunnat hjälpa dem utan allas våra egon hade velat se och förstå vart och hur det skulle gå till. Nu blev det naturligt med tiden och vipps är det så självklart.




Be in the present and dream of the Future.  – Älskade Kjell! Jag har inte alltid känt så men är så tacksam för dina påhälsningar. Och de var så mycket starkare denna vår. Ditt älskade Sthlm behövde mer healing efter terrordådet än många ens tänkt var möjligt och det var fantastiskt att se hur andevärlden verkligen hjälpte till när vi tillät dem. Jag har känt hur du visat mig din erfarenhet för att förstå andra utan att vi talat om det. Och nu detta. Det tackar jag för.

Spend som Quality time together – Japp, det har jag verkligen planerat för. Massor och mer frekvent. Detta kommer från en man som faktiskt inte fick spendera  så mycket tid med de han önskade. Han är också kopplad till denna speciella bostad. Han tog senare sitt liv men inte för att han på något vis var skyldig alla de anklagelser hans minnen väckte hos folk. Han var så otroligt god och behövde bara få bli mera älskad som människa. Jag har plockat i hans gamla saker, rotat i all ledsen energi och verkligen verkligen hjälpt honom till ljuset. Jag har så mycket fint att tacka honom för. Fint han visat mig.

Demonstrate Love – kvinnan är ingen jag kände. Hon fanns där i periferin när jag växte upp och har även hon en koppling till huset. Jag vet inte så mycket om henne och av respekt till alla hennes anhöriga kommer inga detaljer. Men jag tackar henne för jag ser att hon också tagit emot den hjälp jag skickat. Det är en speciell plats vid huset som har supertorr jord, myrornas bästa näste. Där kom jag alltid att tänka på henne och det är som om hon stod där efter sin bortgång. Stod där och ville försöka föra över sina tankar men utan att invadera i levande människors sorg och liv. Jättefint om ni frågar mig, och inte alls läskigt. Man ser inte döda som hemska skadade människor (såvida de inte visar sig så). Men även de som dödats med skador och blod kan komma rena och fina i kläder som inte alls visar HUR de dog.



Så tveka inte utan lev ut ditt kärleksfulla och låt dig lysas upp av kärlek.

Ett citat från en sångtext med Pentatonix, ”There´s a light in the Hallway, so you know I´m here.” Det är lite så våra nära och kära är omkring oss. De lyser upp så vi ska veta att de är där. Men aldrig för att skrämma oss. Så utveckla din intuition och sluta vara rädd.

Ta hand om er!
Kram Linda





 Bildernas källor;
Trappa; https://www.google.se/search?biw=1600&bih=744&tbm=isch&sa=1&q=gammal+%C3%B6vergiven+tr%C3%A4dg%C3%A5rd&oq=gammal+%C3%B6vergiven+tr%C3%A4dg%C3%A5rd&gs_l=psy-ab.3...25355.29622.0.30350.23.23.0.0.0.0.137.2019.11j11.22.0....0...1.1.64.psy-ab..1.9.1070...0j0i67k1j0i24k1j0i13k1j0i7i30k1.cSQu2ZCPyY0#imgrc=HWdVkhTyUCANJM:&spf=1498069837608
Brunnen; https://www.google.se/search?biw=1600&bih=744&tbm=isch&sa=1&q=gammal+%C3%B6vergiven+tr%C3%A4dg%C3%A5rd&oq=gammal+%C3%B6vergiven+tr%C3%A4dg%C3%A5rd&gs_l=psy-ab.3...25355.29622.0.30350.23.23.0.0.0.0.137.2019.11j11.22.0....0...1.1.64.psy-ab..1.9.1070...0j0i67k1j0i24k1j0i13k1j0i7i30k1.cSQu2ZCPyY0#imgrc=_x1j1I-vESMDRM:&spf=1498069837608
Stol; https://www.google.se/search?biw=1600&bih=744&tbm=isch&sa=1&q=gammal+%C3%B6vergiven+tr%C3%A4dg%C3%A5rd&oq=gammal+%C3%B6vergiven+tr%C3%A4dg%C3%A5rd&gs_l=psy-ab.3...25355.29622.0.30350.23.23.0.0.0.0.137.2019.11j11.22.0....0...1.1.64.psy-ab..1.9.1070...0j0i67k1j0i24k1j0i13k1j0i7i30k1.cSQu2ZCPyY0#imgrc=Pzy6Vl0_Di_XeM:&spf=1498069837608

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar