fredag 12 maj 2017


Vad är framtiden för dig? Hur vill du forma den och vilka drömmar har du?

Vi har alla perioder och incidenter som får allt att stanna. Plötsligt börjar omgivningen prata massor i dina tankars mönster utan att de vet hur du tänker om allt.

Jag som medium kan ibland känna att jag behöver bli mer privat och låta min privata del av personen få vara just privat. Men vad är vad egentligen? Hade jag sagt det jag säger även om jag vore anställd i en affär eller på ett bolag där jag pratar med bolagets kunder hela dagen. JA! Då så. Du är den du är och har andra problem med dina tankar, eller om de plötsligt pratar om det du tänker så är det en helt annan förklaring - vi är alla gjorda av energi och vibrationer. Antingen är det jorden som signalerar till oss eller så reagerar andra personer på mina vibrationer och säger vad just jag behöver höra.

I vissa lägen kommer dock våra egon in och vill värdera. Med egon menar jag den rationella hjärnhalvan. När andras egon värderar mitt liv och mina val kan det dock påverka ovillkorligt på ett sätt som faktiskt krockar med mig. Ett exempel kan handla om hur man löser det som är ett dagligt problem, en oros-fråga eller hur vi väljer olika vägar att lösa ett gemensamt problem.

Jag kapar band, hela tiden och för att både stå i min energi och INTE påverkas av andra.
Det borde alla göra varje dag enligt min mening. Och med alla menar jag både barn och vuxna.
Det är balsam för själen och som healing för vår fysiska kropp.  Och vi behöver öva även om vi lärt oss och tycker oss kapa band lagom ofta. Det kan vi inte göra för mycket.

Så när vi i perioder får svar utifrån, genom andra och deras tankar, är det inte alltid för att slå ner våra drömmar eller mål. Det är oftast meningen att vi ska möta frågorna och värdera dem för oss själva så vi får mer sikte på vårt mål. Dessutom ställer det vår intention riktigt mycket bättre. Varför vill jag bli rik, eller varför vill jag vinna den där dressyrtävlingen? För vem och på vilket sätt vill jag känna efteråt? Vad är meningen med att nå det målet, vad är nästa mål och hur kan jag redan idag börja förändra min väg till mitt framtida mål?

Vill du boka en egen tid för vägledning, eller om du är nyfiken på vad som väntar dig enligt dina guider så vänta inte. Det är din intuition som redan jobbar och försöker säga dig saker.

Ta hand om er och välkomna ljuset i er själva.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar