lördag 20 maj 2017

Du frågar, andra sidan svarar.

Nu kommer en ny chans att ställa din fråga till andra sidan.

Av alla som inkommer blir det max 10 frågor som får svar och de presenteras i ett blogginlägg. Så tänk på hur du formulerar din fråga och om den passar så alla kan läsa.


Jag hade en fundering en gång, fick kontakt med ett medium och det visade sig att jag hade så rätt. Dessutom hade jag starkare syn i mitt tredje öga än henne. Jag hörde själen prata till mig, bättre än henne och när hon äntligen säger detta och jag förstår vad som händer - då var det som om jag blev lite född på nytt. Ett nytt liv tog fart och jag har aldrig föreställt mig hur det skulle kännas.

Inte en enda  dag har jag ångrat den kontakten. Aldrig kommer jag att ångra det. Jag älskar mitt jobb och mina gåvor. Men att lära känna dem och förstå hur de fungerar så jag enklare kan ta hand om mig är förstås en färskvara, precis som motion.

Så ta chansen och ställ en fråga. Kanske är det din tur att få en ny start i livet genom ett svar.

Ni mailar frågorna till info@lindaobergmedium.com och ni MÅSTE märka mailet med "Blogg-fråga". Annars finns risk att jag missar den när det är dags att skriva.

Senast Torsdag den 25 Maj ska frågan ha kommit in.

Ta chansen!  Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar