måndag 15 maj 2017

Förundrad och lycklig!

Ibland sker märkliga saker.
Det tassar på vinden, en dörr stängs trots att ingen är där eller så ser vi saker i ögonvrån.

Denna bild har av någon anledning blivit tagen med min kamera, det måste vara närmare ett år sedan. Plötsligt ligger den bland helgens nytagna bilder.

Och nej, jag har inte sparat om den själv.

Detta kan göra mig förundrad och samtidigt lycklig. Jag bara vet, genom alla mina intuitiva sinnen, att det är någon som vill att jag tar emot deras budskap.

Jag blir glad, ler, fylls med skön ljuvlig vibration och känsla av att allt är precis som det ska. Så vem är detta till?

Ibland hinner jag knappt tänka tanken innan det kommer svar. Var det ett önsketänkande eller var det svar från andra sidan?

Kom och utforska, utveckla och lär känns din intuition.

En timme egen intuitiv coaching 880 kr eller ett paket med fyra träffar inkl Atlantean Healing, NU 3888kr om du anger "Underbar måndag" när du bokar!

Välkomna!

Ha en underbar måndag!

/Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium, 
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach

Tel: +46 (0)73  716 21 26
info@lindaobergmedium.com 

www.lindaobergmedium.com
https://www.facebook.com/lindaobergmedium/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar