onsdag 4 januari 2017

Tack 2016 och Hej 2017!


Linda, Sthlm hösten 2016, med gyllene morgonsol som lyser upp husen bortom vattnet.


Först vill jag än en gång tacka för ett underbart 2016! Det var så otroligt magiskt. Det är som om jag varit i ett vakuum av alla intryck de senaste veckorna och jag kan vakna om morgonen och inse att jag ännu en dag vaknar till minnen jag knappt kunna hålla i mitt minne.
Det varit en omtumlande resa att säga upp sig och bli egenföretagare, möta mitt kalla i healingen, utvecklas som änglamedium, få hjälpa så många individer och familjer liksom själar och platser. Att bli företagare med allt vad det innebär var stort men samtidigt har jag vetat ändå sedan högstadiet, att jag skulle bli min egen. Att min affärsidé skulle bli något jag brinner för och verkligen lever i mitt hjärta. Att det skulle bli så symboliska ord för helheten, att jag är så medial och är menad för detta så jag ska jobba med detta, hade jag aldrig vågat tänka ens. Men det vi inte vet har vi inte ont av vilket också stämmer här för jag har inte oroat mig, blivit rädd eller backat för detta då jag inte vetat det fullt ut förrän nu. Och trots att jag inte förstod hur mycket jag hela livet har tagit in från andra sidan, hur mycket information om andra jag kunnat använda till deras finaste så har mina ovetande erfarenheter kunnat bli en fantastisk bank av lärdomar. De lär fortsätta för lång tid framåt.
Att bli så välkomnad och ärligt mött värmer jättemycket. Att ni alla är så starka och vågar ta emot mina budskap så öppet och verkligen vågar fråga allt ni vill veta gör mig både till en starkare person men främst en medmänniska som äntligen känner mig sedd och värdig. Ni får mig att förstå mitt värde på ett nytt sätt och det är jag er evigt tacksam för. Det är även oerhört vackert att få så vacker guidning från andra sidan genom guider, Ärkeänglar, änglar, "ascended Masters" och själar. Tack även för det.
Jag har en underbar familj som stöttar och älskar mig trots att dagarna ibland blivit väldigt långa. Jag känner mig äntligen rätt i livet. Jag förstår för första gången hur min magkänsla tidigare menade. Alla de åren då jag sökt efter mera och provat nya saker, utbildat mig mera men ändå inte känt att det blev helt rätt. NU är det rätt! 
Det var verkligen fantastiskt och NI är alla en stor del av att det blev så.  Tack!



Sedan är det dags att säga HEJ 2017!

Det är ett nytt år med mängder av nyheter och otroliga budskap. Jag står för en del av dem men jag vet att ni kommer att ge mig en del också.

Jag önskar mig att vi alla tar några fler stunder än 2016 för att verkligen försöka ta emot de budskap som är menat till oss. OM vi tar en stund om dagen och övar oss att bara vara i vår ensamhet här på jorden så öppnar vi både vårt inre men också kommunikation som vi alla behöver.
Det kan handla om att i duschen bara stå och andas, känna sig igenom kroppen. Eller varför inte ta 3-5 minuter före eller efter (kanske både före OCH efter) träningspasset/promenaden bara ägna alla tankar åt din kropp och din situation. Stoppa alla ledsna, negativa och trötta tankar för att ge dessa minuter till att bara vara. OM vi vill förlänga denna övning är det bara att kräva en positiv tanke av dig själv. För vissa är detta lätt varje dag men det finns alltid en variation och likadant är det med oss människor. Vissa av oss har dagar då det är så mycket oförklarligt som händer att vi inte hinner med att stänga ner vår mottaglighet och då är det lätt att dräneras.

Det viktiga för mig är att jag är där, känner min intuition och jobbar både utifrån hur jag blivit lärd men i samarbete med vad intuitionen säger mig.



Vad säger din intuition till dig? Följer du din magkänsla eller försöker du skapa en annan bild av dina dagar än vad du egentligen skulle behöva? Bär du på blockeringar och sorger som du egentligen vet att du skulle må bra att jobba med? Ta ett steg i taget och försök se på det hela utifrån när du är redo. Om det vore en fin vän som var i dina kläder, hur skulle du tipsa hen om nästa steg för att ta det sakta och försiktigt? Skulle det rådet funka för dig?
Avslutningsvis vill jag nämna att det kommer en Änglakortkurs, seans-datum och även workshop-datum för våren 2017 inom kort. Det finns även några platser kvar för er som önskar gå "Utveckla dig själv och minska din stress". Allt hittar ni på min hemsida; www.lindaobergmedium.com
Våga utgå ifrån dig själv och lev ditt liv lite mera ärligt, inför dig själv.

Ta hand om er!
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar