fredag 27 januari 2017

"Du frågar - andra sidan svara" En ny blogg-serie från Änglamediumet Linda Öberg



Välkomna till fortsättningen på min nya serie av inlägg där jag kommer att svara på era frågor.
Jag har i detta fall postat inlägg på min Facebook-sida och där fått in olika frågor som ni önskar få svar på. Sluttiden var satt kl. 20.00 den 19 januari 2017 denna gång.

Jag kommer idag att jobba mig igenom en del av de frågor som kvarstår och hoppas ni alla har förståelse för att jag hellre delar upp frågorna än att inte göra det med full närvaro till alla.


Så vi drar igång med Ella Lorin - Har tappat ork och energi. Kan du se varför och vad ska jag göra för att må bra igen?
Hej Ella
Generellt kan vi ibland tappa ork och då är det viktigt att hålla oss i både kroppslig och medial balans. Detta kan göras med både koll på sömn, kost, träning och meditation. Avslappning skulle en del säga och jag håller med. För mig ligger avslappning antingen i slutet på träning, ihop med sömn men främst med meditation.
I ditt fall säger änglakorten att du har en känsla av att vara fast, men det är en falsk känsla. Så jobba mer med hur du vill känna, hur det ska kännas för att du ska finna ro och balans i ditt liv. Jobba med din självkänsla och var inte rädd för ditt beslut. Det kommer en känsla för vad du ska välja av en anledningen.
Tack för frågan och sköt om dig.  /Linda

Petra Hansen - Är mormor min skyddsängel?
Hej Petra
Du har minst en skyddsängel som följt med sedan du föddes och när det gäller din mormor säger andra sidan att hon är som en skyddsängel men främst som en älskande vän som stöttar dig i allt.
Hon vill att du ska blomma ut lite till så titta inåt. Vad är det du håller inom dig som inte du vågat släppa ut? Varför skulle andras åsikt få bestämma?
Det är inte bara en från andra sidan som vill att du ska titta mera inåt. Det finns även en längtan som du behöver släppa ut och drömma lite om så du vet när och hur du vill att det förverkligas.  
Tack för din fråga och sköt om dig.  /Linda

Carina Kvarnberg - Kommer min längtan kunna stillas i detta livet?
Hej Carina
Jag skulle säga att det absolut kommer att hända. Korten säger att du kommit in i nya energier omkring dig så fortsätt jobba framåt. Sätt din intention! Hur vill du forma ditt liv och främst, hur ska det kännas där framme? Vi ska inte alltid se hur vägen dit ska gå till men lägger vi fokus på att försöka lösa allt i våra rationella tankar så sätter fler trösklar framför oss än vad som är behövligt. så släpp hur det ska gå till och lägg istället fokus på hur bra det är där framme.
Tack för din fråga och lycka till .   /Linda

Chamilla Westerberg - Hur ser närmaste framtiden ut? Jobb o ekonomi o hälsa? Tacksam
Hej Chamilla
Det är mycket som kommer att hända med snabb fart och det är redan med i nuet. Var noga med att se över alla dina val och var kreativ så din lösning, ditt pussel passar dig så bra det kan. Det kan ibland vara bättre att vänta en dag med ett beslut än att skynda sig och kanske inte känna att man verkligen vet. Sluta med allt som förhalar dina beslut och tänk hellre att nu vet jag, sov på saken och dubbelkolla att känslan är densamma dagen efter. Att bara invänta mer fakta före beslut kan göra att nästa härliga sak låter vänta på sig i ditt liv. Tack för fråga och lycka till.   /Linda


Tack allesammans.
Det har varit en annorlunda erfarenhet att denna gång ta emot alla frågor.
Det finns ännu ett gäng så inom kort kommer med inlägg.

Sköt om er och missa inte alla kursstarter som just nu är nedsatta med 20%.
http://www.lindaoberg.com/tidsbokning

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar