tisdag 17 januari 2017

"Medium på Gotland" fortsätter 2017!

För er som följde mig under 2016 så vet ni att jag for runt mer på ön och jobbade. Alla hembesök fick jag inte ok att skriva ut platsen på men det blev en hel del ändå.

Nu fortsätter denna resa.
Jag ska idag mot norra ön och jag kommer inom kort att göra utflykter till platser dit ni också kan åka för meditation.

Jag planerar även att lämna Gotland i mina resor under kommande år. Flummigt tänker någon, lämna Gotland i en meditation? Nja, ja jo det sker ju varje gång jag mediterar.  Men det jag menar är att resa för hembesök, seanser, kurser och workshops.

Men idag blir jag kvar på ön i fysisk form.

Och för er som vill veta mera om mina resor, om ett hembesök eller har en helt annan fråga till mig - maila på info@lindaobergmedium.com

Kanske blir din fråga vald och besvarad via bloggen och du vinner en sittning. Mer om denna chans kommer under veckan.

Ta hand om er!
/ Linda

Med vänliga hälsning/ Best regards

Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium, 
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach

info@lindaobergmedium.com 

www.lindaobergmedium.com

https://www.facebook.com/lindaobergmedium/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar