söndag 15 januari 2017

Kortet vill mig något!

Det är andra gången kortet kommer nu på kort stund. Det vill mig något.

Familj - familj på jorden. Ja jag ska göra mig tillgänglig och värna om er alla som om ni vore familj.
Detta innebär att jag sänker priserna på Atlantean Healing en tid framåt och varje vecka som ni bokat minst 5 tider kommer även en utlottning på en ny tid bland er som bokat. (Utlottningen kommer följande arbetsvecka.)

Boka din Atlantean Healing här; http://www.lindaoberg.com/tidsbokning

Detta innebär att ju fler ni är som bokar, desto större chans att det blir utlottning.

Så varmt välkomna att boka. Och för dig som vill boka Healing men önskar en annan dag och tid än de som ligger tillgängliga kan läsa mer och boka här;   http://www.lindaoberg.com/atlantean-healing

Varmt välkomna!

Med vänliga hälsning/ Best regards

Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium,
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar