måndag 4 december 2017

Helgen var en prövning....

....för oss alla.
Blås liv i dina drömmar efter helgens insikter.

Oavsett hur din helg var, kom den med en prövning. För mig kändes det lite extra svårt att inte skriva och förmedla utan invänta denna dag och sedan kunna ge er budskapet. Men min guidning var att vänta - även jag hade en prövning. 

Det du mötte med helgen var för dig att utvecklas, göra val, välja för ditt bästa och väga in lagom mycket från andras bästa. 

Personligen har jag stängt av andras budskap, försökt att inte ens ta in allt och känna vad det står för utan bara låta det komma som det är. Vi som människor är så vana att hela tiden värdera och analysera vad andra säger, vad andra gör, vad andra har åstadkommit så vi glömmer att lägga vikt vid det som vi själva presterar som något bra. 
Ok, en del tänker nu - nä jag är jätteduktigt på att värdera om jag gjort något bra eller inte. Just det. Om det är bra eller inte. Vi är så drillade att värdera att det som en vana hoppar över till om det är bra eller inte. Varför inte bara göra massa saker som de görs och stanna vid tanken att detta gjorde jag bra? Det är inte din naturliga instinkt utan känner du att detta kan du redan så skulle jag säga att då har du tagit ett aktivt val och valt att alltid tänka så. 

Provet gick ut på att låta helgen fortlöpa och inse i efterhand vad vi gjort bra. Så vad gjorde du bra?

Vad är det du behöver justera så dina drömmar får plats? Vad är dina drömmar?
Hur kan du nå dem och hur mycket magi behöver du för att inse att de är möjliga?

Kortlek; Natures Whispers

Namaste!

Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium,
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach
Tel: +46 (0)73  716 21 26
info@lindaobergmedium.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar