torsdag 30 november 2017

Dagens kort - 1 december 2017


Minns ni denna? Den är tillbaka och vill verkligen att vi ska första mer i detta budskap. 
Det är våra linjer, beteende, invanda beteende, synsätt, värderingar, vägval, ordval, synvillors mening och hur vi använder våra energi-kroppar som drakarna vill att vi ska ändra på. 

Det är mer magiskt än vi låter oss tro. Det är möjligt - det som många gånger känns omöjligt. 
Frågar du en läkare, en personlig tränar och en lärare så lovar jag att de alla tre vet mer om din kropp, ditt sinne, din själ än du själv tror är möjligt med dig själv. 

Så ta dessa bud på allvar och fundera på hur du kan förbättra dina synsätt redan idag. 

Jag vet ett. Jag känner ofta att tiden är för knapp, jag hinner massor men det är alltid massor med mer som inte hinns med. Så hur kan jag trolla med den tid jag har? Kan jag vila mer effektivt och på ett bättre sätt så jag plötsligt gör mer på kortare tid? Eller sitter det även i både prioriteringar och val?

Jag vet mina svar så vad är dina?

Sist dessa kort kom skrev jag...  (klicka på "jag") 


Namaste

Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium,
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach
Tel: +46 (0)73  716 21 26
info@lindaobergmedium.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar