fredag 22 september 2017

Dagens kort

Vad får dig att våga ta steget?

DET är vad detta kort handlar mest om. När saker i vår vardag sker och vi plötsligt förlorar tilltron eller hoppet om något - DÅ är det dags.

Det är då tar du fram just DET som är din stöttande, stärkande och vågande hjälp.
Ibland gör människor val, säger saker eller agerar på ett sätt du inte stöttar eller gillat. Denna handling eller detta agerande som i vidare tur får dig att bli osäker.

Kan detta stämma, finns det en sanning i det eller hur kan jag bortse från detta? Kan jag se denne person på samma sätt efter detta eller gör det skillnad?

Gör jag om min uppfattning och värderingar efter detta?

Som healer ser jag ofta hur vissa uppfattningar blir en persons sanning.  En sanning som i sin tur är allt annat än frigörande och omhändertagande. En sanning som till och med kan skapa, och ofta gör, en blockering i personens energiflöde.  Det innebär vidare även fysisk belastning på kroppen.

Även som änglamedium ser jag hur uppfattningar, värderingar och andras agerandet och åsikter kontrollerar vissa.
Se på bilden och känn in för dig själv. Var modig och vet om att du är värdefull.


Vad säger bilden dig?
Kommentera gärna.

Namaste!

Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium,
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach
Tel: +46 (0)73  716 21 26
info@lindaobergmedium.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar