söndag 30 juli 2017

Ett underbart farväl

Ibland faller livet ifrån på ett sätt som smärtar mer än vanligt. Då blir vår tros-uppfattning så mycket viktigare än i vårt vardagliga liv.
Farmor bad mig, verkligen bad mig, att flytta ut vävstolen för att jag skulle välkomna mitt nästa steg som Änglamedium och Healer. Nästa kurs är bokad och jag föreställde mig att mina uppdrag skulle bli som tidigare fram tills dess. Men icke. ✨
Andevärlden hade andra planer och jag har precis avtackat ett möte som jag sent ska glömma. Det fick mig att rysa, gråta, höja min vibration. Det fick mig att lita ännu mer på min intuition, än vad jag redan gjorde. Jag fick lära, förmedla, låta både mig och besökaren utvecklas.
Detta vackra som skett är varför jag jobbar med detta
Det är min yrkesmässiga mening i detta liv. Jag älskar mitt jobb.
Till er som var här, Tack <3
Tack för att ni så ärligt och öppenhjärtligt mötte mig. För att ni litade på mina gåvor så ni dessutom fick känna och upplevs själen vi sände till himlen.
Hjärtan på väggen, blommor i den vackra brudbuketten, alla fina förklaringar som hen så troget velat dela med sig av, de vackra vita fåglarna och alla svar ni fick. Det värmer mig innerligt.
Hen vinkar och tacksamhet sköljer över mina kinder igen.
Tack <3 ✨
Jag kommer för alltid ha detta möte kvar i mitt minne och jag värdesätter alla ni förmedlat tillbaka.
Ta hand om er alla! ✨
Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium,
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach
Tel: +46 (0)73  716 21 26
info@lindaobergmedium.com 

1 kommentar:

  1. Ååå Linda! Nöjet var helt på vår sida. Det var precis så fantastiskt om inte ännu bättre än vad jag drömt om, men inte vågat vänta mig. Vi är tacksamma för dig och ditt arbete. Du gör våra liv lättare att bära med dina gåvor. Tack! /Angela

    SvaraRadera