tisdag 1 november 2016

Vad vi ser...

...är inte alltid vad andra ser.

Har du varit med om någon övernaturlig händelse där du inte kan förklara vilka tankar och bilder du får upp?
Har du någon gång tänkt att nu får det hela sluta, jag måste sova?

Jag tror ni är många. Eller rättare sagt, jag VET! Jag har varit där också. Idag är jag så tränad att jag vet vad som är vad men det vi alla har gemensamt är att ibland behöver stunden passera, smältas och sen vet vi.

En sak ni alla bör ta med er. Tro på era känslor. Olust, glädje, förvirring, nyfikenhet, det du tror dig känna, ilska, tårar eller asflabb -allt det är rätt och äkta. För när vi tvivlar på våra känslor, upplevelser eller känslan av att någon finns med så tvivlar vi på vår intuition.

Ta hand om er!

/ Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium, 
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach

info@lindaobergmedium.com 

www.lindaobergmedium.com
https://www.facebook.com/lindaobergmedium/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar