lördag 12 november 2016

Medium på Gotland -resan går vidare norrut.


Det var en underbar vecka med mera resor vilket jag gillar.

Det som kanske är det vackraste jag tar med mig är bilden av en pojke som for iväg till ljuset. Han visade stolt upp det fina flygplanet han ville resa i och plötsligt vad det massor med färgglada ballonger som fick det att lyfta. Han tyckte det var både festligt och glatt med alla ballonger.

Jag såg till att vara i riktning mot havet så hans energi skulle känna hur planet lättade och plötsligt är det en lång vacker ljushårig kvinna som mötte honom. Hon lekte vidare och de såg på varandra. Det blev så mjukt och hans uppfattning om sin övergång blev en lek för honom. Mycket vackert och oerhört rörande.

Först efter det såg jag i min mobil att denna bild faktiskt innehöll en hel del fina färger så den får symbolisera hans ballong-flygplan som gjorde pojkens övergång till en lekande lätt resa.

Det har hunnit bli lördag kväll och nästan nytt dygn. Men det gör inte mig något. Jag har fått uppleva både skratt och tårar samt mötet med en själ på ett sätt som är nytt för mig denna vecka. Denna vecka har jag träffat mammor, pappor, själar och en älva! Jag känner sådan tacksamhet.

Jag tackar er alla som deltagit i min arbetsvecka och jag skänker er ljus och kärlek.

Ta hand om er!

/ Linda Öberg

Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar