tisdag 31 oktober 2017

Vilka känslor innefattar en seans?


De senaste veckorna har mitt arbete handlat till stor del om sorg och sorg-bearbetning.
Detta är inget nytt för mig men även jag som möter döden i så många olika delar av mitt jobb kan ibland känna att det är tungt.

När jag startade med seanser trodde jag att det alltid skulle bli med tyngd, tårar och jobbiga känslor jag lämnade mitt jobb. Men så är inte fallet. Inte alls.

Tvärtom är det glädje, bud om fina tider, hälsningar, fina tårar, en hel del lättnat och på något vis en tröst i eländet kopplat till faktum när någon dör. Det är en fin stund som inte bara innefattar det tunga utan ABSOLUT får mig och de som kommer att känna glädje, uppskattning och lättnad också.

Varmt välkomna imorgon kväll till Halla på höstens första seans. Vi startar kl. 19.00.


Din plats bokar du på hemsidan så alla får en stol runt bordet.
http://www.lindaoberg.com/shop/product/seans-son-67-kl-1400?tm=tidsbokning/seanser


Välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar