måndag 6 mars 2017

Medium på Gotland - Nu fortsätter resan!

Idag är det fest!

Jag finns på Solkristallen för möte med start idag. Så utvalda dagar jobbar jag därifrån. Vi startar med tre Tisdagar och har nu önskemål om annan veckodag gör ni som vanligt - meddelar mig!

Festen idag firas med änglakortläggningen för 400 kr. Erbjudandet gäller de tre första dagarna jag är hos Solkristallen och för alla er som vill boka detta på distans. För distansbokning gäller priset tom kl 16.00 idag, 7/3 2017.

Bokning av tid gör du antingen genom kontakt med mig eller via bokningen, www.timecenter.se/lindaoberg

Så välkomna att festa!!

Och glöm inte att det fylls på med varor och annat skoj i webbshoppen under kommande helg!

Med vänliga hälsning/ Best regards

Linda Öberg
Änglamedium, Atlantean Healer™ och intuitiv coach /
Psychic angelmedium, 
Atlantean Healing Practitioner™ and intuitive coach

Tel: +46 (0)73  716 21 26
info@lindaobergmedium.com 

www.lindaobergmedium.com
https://www.facebook.com/lindaobergmedium/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar