tisdag 5 juli 2016

Vad korten säger?

En ny dag, nya kunder och flera frågor.

Visste du att samma kort ibland kommer upp i alla mina kortläggningar på en dag, och har både budskap till mig och mina kunder.

Det är magi! Jag blandar och blandar, grundar mig när det behövs mellan kunder och frågor. Och ändå kan samma kort dras som en magnet till mig, eller mina händer som en magnet till kortet.

Du kan just nu boka din fråga på hemsidan och få snabbt svar. Det finns nämligen tomma tider mellan mina kundbesök denna vecka. Eller så bokar du din egna sommarpriser till dig själv - Atlantean healing, Just nu 500 kr!

Ta hand om er!

Med vänliga hälsning/ Best regards

Linda Öberg
Medium och intuitiv vägledare/
Psychic angel medium and intuitive life coach

www.lindaobergmedium.com
Tel: +46 (0)73  716 21 26

info@lindaobergmedium.com
https://www.facebook.com/lindaobergmedium/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar